WYSTAWCY FIRMOWI

Wystawcy firmowi  – grupa prezentująca swoją ofertę sprzedażową bądź usługową w trakcie wydarzenia, mająca możliwość prowadzenia typowe działalności komercyjnej.

Nasza oferta dla wystawców firmowych, skierowana jest przede wszystkich do firm z szeroko pojętej branży AUTOMOTIVE (m.in. dealerzy samochodowi i motocyklowi, dystrybutorzy, serwisy mechaniczne, blacharskie i lakiernicze, wypożyczalnie pojazdów, firmy przewozowe, serwisy tuningowe i car audio, firmy zajmujące się car detailingiem, hurtownie i sklepy z częściami, akcesoriami tuningowymi i kosmetykami samochodowymi, sklepy z akcesoriami do uprawiania sportów motorowych, serwisy przygotowujące i obsługujące pojazdy do motorsportu, firmy oponiarskie, sklepy i hurtownie oferujące narzędzia, wyposażenie warsztatów, etc.). Do udziału w wydarzeniu zapraszamy też towarzystwa ubezpieczeniowe, multiagencje ubezpieczeniowe, brokerów, banki, firmy pośrednictwa finansowego i wszystkie inne podmioty, które chciałyby zaprezentować swoją ofertę wśród bardzo szerokiej rzeszy miłośników motoryzacji i licznych widzów wydarzenia.

KAŻDY WYSTAWCA z tej grupy będzie miał możliwość wystawienia w trakcie wydarzenia STOISKA FIRMOWEGO, zawierającego własne materiały reklamowe i ekspozycyjne, a także własną obsługę stoiska (np. handlowcy, hostessy, goście specjalni).

WYCENA udziału wystawcy firmowego opiera się o metraż wynajętej części placu. Przy określaniu stawki uwzględniamy też dodatkowe czynniki, takie jak choćby atrakcyjność stoiska dla publiczności (m.in. to czy wystawca prezentuje jakieś wyjątkowe pojazdy bądź akcesoria, czy na stoisku prowadzone będą formy jakiś konkursów, loterii dla publiczności, udział gości specjalnych). Stąd też wycena udziału wystawcy firmowego dla każdego podmiotu jest dokonywana odrębnie, w oparciu  o indywidualne ustalenia pomiędzy wystawcą a organizatorem.

Logo każdego wystawcy firmowego wraz z krótkim opisem działalności prezentowane będzie w tym dziale na naszej STRONIE INTERNETOWEJ. Informacje o każdym wystawcy firmowym i prowadzonej przez niego działalności pojawią się też w odrębnych postaw w oficjalnym wydarzeniu utworzonym w serwisie społecznościowym FACEBOOK.

Wystawca w trakcie wydarzenia ma też możliwość dodatkowej ekspozycji DODATKOWEJ EKSPOZYCJI swoich materiałów reklamowych poza własnym stoiskiem, w innych częściach obiektu, czyli np. na bandach toru, ogrodzeniach obiektu. Tego typu opcja wymaga odrębnych ustaleń z organizatorem.